Všeobecné podmienky
Obchodné podmienky e-shopu pre donášku jedál
L.O. s.r.o
IČO - 36648396
DIČ - 2022177817
IČ DPH - SK2022177817
Podlavická cesta 3663/11
Prevádzkovateľom e-shopu je L-O. s.r.o. s prevádzkou Cosmopolitan so sídlom Podlavická cesta 36663/11, 97409 Banská Bystrica, IČO:36648396, IČ DPH:SK 2022177617, zapísaný v Obchodnom registri Okresného súdu Banská Bystrica, vložka číslo 11576/S:, e-mail: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript., t.č.:0905403606.Predávajúcim je L.O. s.r.o. s prevádzkou Cosmopolitan so sídlom so sídlom Podlavická cesta 36663/11, 97409 Banská Bystrica, IČO:36648396, IČ DPH:SK 2022177617 zapísaný v Obchodnom registri Okresného súdu Banská Bystrica, vložka číslo 11576/S: e-mail: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript., t.č.:0905 403 606.Dodávateľom tovarov a služieb ponúkaných v e-shope https://cosmopolitanbb.ikelp.com/donaska je L.O, s r.o s prevádzkou restauracia Cosmopolitan so sídlom Podlavická cesta 36663/11, 97409 Banská Bystrica, IČO:36648396, IČ DPH:SK 2022177617, zapísaný v Obchodnom registri Okresného súdu Banská Bystrica, vložka číslo: 11576/S, e-mail: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript., t.č.: 0905403606 Kupujúcim je každý návštevník e-shopu, ktorý prostredníctvom e-shopu vytvoril objednávku. Pre účely zákona č. 102/2014 Z. z. sa spotrebiteľom rozumie fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania.Po odoslaní objednávky online potvrdenie overujeme telefonicky – inak je objednávka neplatnáRozvoz je od 10:00 do 21:00 (365 dní v roku)K polovičným porciám účtujeme +20% z ceny jedlaHmotnosti jedál sú uvádzané v surovom staveHmotnosti zapekaných jedál sú uvádzané v hotovom stavePri odpočítavaní základných surovín pizze sa cena nemení.
1. Objednávka
Pre objednanie tovaru je nutné byť zaregistrovaný a prihlásený v online e-shope. Pokiaľ nie je objednávka vyrobená, je možné ju zrušiť telefonickým kontaktovaním prevádzky, alebo osobne ju stornovať priamo na prevádzke.
Platbu je možné zrealizovať:
Osobne na prevádzke počas otváracích hodín danej prevádzky, prípadne pri prevzatí tovaru pri dovoze, a to hotovosťou, gastro lístkami alebo platobnou kartou uvedenými na tejto webstránke. Pri platbe platobnou kartou je nutné tento spôsob úhrady hlásiť vopred už pri objednaní tovaru výberom spôsobu platby.GoPay, platba cez virtuálny POS terminál GoPay, možné je zaplatiť kartami VISA a MASTERCARD
2. Dodacie a platobné podmienky
Dodania kuriérskou službou - cena za dovoz závisí od adresy doručenia, ktorú je možné zistiť zadaním svojej adresy pri vytáraní objednávky a v súhrne objednávky.Pri prevzatí tovaru priamo na prevádzke, teda pri osobnom odbere sa cena za dovoz neúčtuje.
Predávajúci sa zaväzuje:
Dodať správny druh a množstvo tovaru tak, ako bolo uvedené v čase objednávky, na základe objednávky zákazníka v dohodnutej cene adekvátne zabaliť tovar a dodať objednávku v dohodnutej lehote dodania. V prípade, že objednávku nie je možné splniť (dodať) bude zákazník kontaktovaný operátorom a bude mu ponúknutý podobný produkt. V prípade, že objednávku nie je možné doručiť v dohodnutej lehote je zákazník kontaktovaný operátorom na dohodnutie ďalšieho postupu.Vystaviť a priložiť daňový doklad - pokladničný blok
Kupujúci sa zaväzuje:
Prevziať objednaný tovar a zaplatiť za objednaný tovar
Alternatívne riešenie sporov (ARS)
Kupujúci - spotrebiteľ - má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu e-mailom na https://cosmopolitanbb.ikelp.com/donaska , ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z. z. ARS subjektmi sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa § 3 zákona 391/2015 Z. z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z. z. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná na https://ec.europa.eu/info/policies/consumers_en. Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.
3. Reklamácie
Reklamácie sú vybavované telefonicky denne v čase otvorenej prevádzky a na telefónnom čísle {/Office/Phone}, alebo osobne na príslušnej prevádzke počas otváracej doby.
Záruka
Záruka platí max. 30 min. po dodaní tovaru. Tovar je možné reklamovať ak nezodpovedá kvalite a druhu objednaného tovaru, pre reklamáciu musí byť zachovaných 75% objemu z tovaru. Predmetom reklamácie pri dodaní kuriérskou službou nemôže byť dodržanie výdajnej teploty menu. V prípade špecifickej reklamácie je možné pri reklamácii akceptovať menej ako 75% objemu z tovaru. Na základe dohody so zákazníkom je vykonaná náprava (výmena tovaru, vrátenie peňazí, alebo iná kompenzácia).
Spôsob vrátenia tovaru
osobne na prevádzke prostredníctvom kuriéra po dohode
Spôsob vrátenia peňazí pri uznaní reklamácie
pri hotovostnej platbe za objednávku peniaze vrátime ihneď v hotovosti pri bezhotovostnej platbe za objednávku peniaze vrátime do 30 dní dobropisom na účet platiteľa
Podmienka 18 rokov
Predaj alkoholu je možný iba osobám starším ako 18 rokov. Službu je oprávnená využiť každá fyzická osoba, ktorá dovŕšila vek 18 rokov alebo je staršia ako 18 rokov.
S objednávkou alkoholu KUPUJÚCI zároveň potvrdzuje, že ku dňu objednávky dovŕšil vek 18 rokov. PREVÁDZKOVATEĽ alebo doručovateľ (napríklad kuriér) je oprávnený si túto skutočnosť overiť vyžiadaním platného dokladu totožnosti.
Portál je primárne určený užívateľom starším ako 18 rokov. Návštevník, ktorý nedosiahol 18 rokov je oprávnený nakupovať iba položky ktoré neobsahujú alkohol (nealko nápoje alebo jedlo).
Označenie alergénov
Obilniny obsahujúce lepok, t.j. pšenica, raž, jačmeň, ovos, špalda, kamut alebo ich hybridné odrody,Kôrovce a výrobky z nich,Vajcia a výrobky z nich,Ryby a výrobky z nich,Arašidy a výrobky z nich,Sójové zrná a výrobky z nich,Mlieko a výrobky z nich,Orechy, ktorými sú mandle, lieskové orechy, vlašské orechy, kešu, pekanové orechy, para orechy, pistácie, makadamové orechy a queenslandské orechy a výrobky z nich,Zeler a výrobky z neho,Horčica a výrobky z nej,Sezamové semená a výrobky z nich,Oxid siričitý a siričitany v koncentráciách vyšších ako 10mg/kg alebo 10mg/l vyjadrené ako SO2,Vlčí bôb a výrobky z neho,Mäkkýše a výrobky z nich